השוואה מעמיקה של כל סוגי כותרות לעמודים

השוואה מעמיקה של כל סוגי כותרות לעמודים

השוואה מעמיקה של כל סוגי תגי המאמרים ,
כותרות לעמודים גוגל פרסמה מחקרים על חשיבותם
של חמשת סוגי התגים השונים ברשת.

לדוגמה, הסוג הראשון של תג הכותרת, [title], כולל את כותרת המאמר.
הסוג השני, [תיאור], מתווסף בדרך כלל לכותרות המאמר ומגדיר את נושא המאמר.

כותרות לעמודים איך לשפר מה החשיבות

תגים אחרים כוללים [end] ו- [info]. גוגל מצהירה כי תג [info] "מתייחס לתוכן הראשי של הדף.
הוא כולל קישורים לחלקים רבים של העמוד שביקרו בו לעתים קרובות. לדוגמא,
תוכלו להשתמש בתג [info] כאשר אתם מתייחסים לתמונות, קטעי וידאו ועוד. תוכן בתוך מאמר. "

בכל הנוגע לאופן השימוש בתג הכותרת, גוגל מצהירה כי
"תג הכותרת הנפוץ ביותר הוא תג הכותרת, או כותרת המאמר.
תג הכותרת הוא הצורה החשובה ביותר של כל הפוסט
ויש לו את בעדיפות הגבוהה ביותר באלגוריתמי הדירוג של גוגל ".

עם זאת, ישנם הבדלים עדינים יותר בשימוש בתגיות שונות,
תלוי במיקום התג בגוף המאמר. המשמעות היא שעליך לשקול כיצד
ומתי אתה משתמש בכל תג, ולנסות להבטיח שהתגיות שלך תמיד יהיו רלוונטיות, ולכולן יש מטרה ברורה.

השוואה מעמיקה של כל סוגי כותרות לעמודים

איך משנים את תגי הכותרת?

בנוסף להסתמך על תגי כותרת כדי להגביר את דירוג מנועי החיפוש באתר שלך,
חשוב לזכור כי כל מנועי החיפוש של גוגל משתמשים במגוון גורמים, כולל:

H1 – שורת הטקסט הראשונה בדף, שהיא החשובה ביותר.

כותרת – נפוץ בגוף המאמר, כתג כותרת עשיר במילות מפתח יגדיל את מיקום הדירוג שלך.

כותרת העמוד – בדרך כלל משתמשים בכותרת ובכותרות המאמרים.

טיפ כלים – משמש כאלמנט עצמאי, או מתווסף ל- H1 כדי לספק מידע על תוכן קשור וקשור.

בנוסף לשימוש במנועי החיפוש השונים של גוגל לצורך דירוג דפים,
יש לך גם מגוון אתרים אחרים שבהם תוכל להשתמש כדי לשפר את דירוג ה- SEO שלך. חלקם כוללים:

רוצים לקרוא את מאמרים מקצועיים בנושא תוכלו לקרוא עוד באתר הבא

Trackback Pro – כלי שימושי לניטור מי מקשר לאתר שלך, ומהיכן הקישור שלהם.

כלי מנהלי האתרים של גוגל – נותן לך מידע על SEO שלך,
כולל ניתוח בזמן אמת וכלים למעקב אחר ביצועי האתר שלך.

הערה: ייתכן שתרצה להשתמש בבלוג WordPress כדי לנהל את האתר שלך.
אתה יכול לקנות חבילה מקצועית עם התוספים והתכונות
המתאימים, או לבחור בלוג קוד פתוח כחלופה לבלוג בעיצוב מקצועי.

עוד כתבות באתר פורטל הצרכנות:

כותרות לעמודים שימוש בסוגים שונים של תיאורי מטא

מהו תיאור מטא?

תיאור מטא הוא תיאור טקסט קצר הכלול בתגי המטא של המאמר,
יחד עם הכותרת, כותרת המשנה והגוף הראשי. זה מסביר על מה המאמר, ומה מייחד אותו.

למרבה הצער, גוגל שינתה את האופן שבו היא צפתה בתיאורי מטא,
בשנת 2016. לפני 2016 ניתן היה
להשתמש בתיאורי מטא רק כדי לכלול קישורים לתוכן קשור באותו דף.

כעת, תיאורי מטא יכולים להופיע כאחד מטקסט העוגן
הראשוני לצד כתובת האתר, אך הם עדיין ניתנים לצפייה
רק ​​על ידי אנשים שיודעים כי תיאורי מטא משמשים כדי לעזור להם לגלוש בתוכן בדף.

כיצד משתמשים בתיאור מטא?

בנוסף לשימוש בתגי כותרות ותיאורי מטא כדי להגביר
את דירוג ה- SEO שלך, אתה יכול גם להשתמש בסוגים אחרים של תיאורי מטא.

סוגי תיאורי מטא

שלושת הסוגים השונים של תיאורי המטא בהם תוכלו להשתמש הם:

טקסט מלא – תיאור מפורש של תוכן הדף. זהו הסוג הנפוץ ביותר של תיאור מטא.

מחבר מחבר – הודעת מחבר, או תיאור המאמר, כולל שם המחבר.

שאלה ותשובה – הוא סוג מתקדם של תיאור מטא,
שניתן להשתמש בו כדי להפנות לכל סוג
שאלה או מידע שיש לאנשים לאחר קריאת מאמר ספציפי.
למשל, ייתכן שיהיה לך מאמר על סטיילינג

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
צוות האתר

צוות האתר

יכול להיות שייעניין אותך גם